loading...
تو هوای تازه زندگی هستی
معین بازدید : 9 چهارشنبه 29 خرداد 1392 نظرات (0)

عینک سه بعدی تلقی

 

 عینک سه بعدی تلقی - در اکثر فروشگاه های مشابه دیده شده است که عینک های ارزان قیمت سه بعدی را برای فروش گذاشته اند که معروف به عینک تلقی می باشند.این محصولات به صورت مقوایی و کا غذی هستند و می توان گفت  به نوعی یک بار مصرف بوده و به سرعت خراب می شوند.در ضمن از کیفیت مطلوبی هم برخوردار نیستند و همین امر موجب خستگی در چشمان شما خواهد شد.

پس لطفا فقط به صرف اینکه قیمت پایین تری دارند اقدام به خرید عینک سه بعدیتقلیب نکنیدو مراقب سلامتی چشمان خود باشید.

به همراه این محصول برای شما چند فیلم با کیفیت اصلی و به صورت 3 بعدی نیز ارسال خواهد شد

 


 

البرز خرید یک عینک 3 بعدی تلقی دو جداره پی وی سی دار را برای شما در نظر گرفته است که از نظر کیفیت نسبت به محصولات دیگر فروشگاه ها  بسیار مرغوب تر می باشد.شما هر زمان که بخواهید می توانید براحتی اقدام به خرید اینترنتی این محصول نمایید. و بعد از دریافت ان وجه مورد نظر  را به مامور پست بپردازید. همچنین از این محصول می توانید به عنوان یک هدیه به دوستان و آشنایان خود داده موجب خوشحالی انها شوید.درست است که نباید توقه یک عینک فوق حرفه ای سه بعدی را از این محصول داشت اما این بدان معنا نیست که دیگر این محصول هیچ گونه کیفیتی نداشته و اصلا نمی توان با ان به تماشای اثار سه بعدی نشست.ما سعی کرده ایم تا از میان محصولات مشابه درون بازار یکی از با کیفیت ترین و ارزان ترین آنها را برای شما عزیزان انتخاب و در فروشگاه قرار دهیم.

    

کلمات کلیدی:

,خرید عینک سه بعدی , عینک 3 بعدی ,خرید پستی عینک سه بعدی , خرید اینترنتی عینک سه بعدی , فروش عینک سه بعدی

 =============================================

 

عینک سه بعدی تایوانی

 

 

عینک سه بعدی تایوانی - آیا تا به حال فیلم های سه بعدی را با کیفیت واقعی تماشا کرده اید؟ امروزه انواع و اقسام عینک  سه بعدی با مارک های مختلف روانه بازار شده اند.اما باید در انتخاب و خرید عینک سه بعدی نهایت دقت را به عمل اورد چرا که اگر کالای خریداری شده مرغوب نباشد در هنگام استفاده باعث ایجاد خستگی در چشم و سردرد خواهد شد و همین باعث می شود تا شما از دیدن فیلم سه بعدی محروم بمانیدو اسیب های جبران ناپذیری هم به چشمانتان وارد شود.

    

یک عینک 3 بعدی خوب می بایست دارای استاندارد های جهانی بوده بطوریکه چنانچه مدت طولانی از ان مورد استفاده قرار گرفت باعث هیچ گونه علائم سردرد و خستگی در چشم نشود.

البرز خرید برای راحتی شما عزیزان امکان خرید اینترنتی این محصول  را فراهم اورده است.

شما می توانید برای تهیه این کالا ابتدا سفارش دهید و سپس بعد از دریافت آن وجه را به مامور پست بپردازید.

 

درایور سه بعدی ساز کامپیوتر

 

همراه با این کالا برای شما یک نرم افزار درایور سه بعدی ساز کامپیوتر هم ارسای خواهد شد تا بتوانید مجموعه های سه بعدی را در کامپیوتر خود نیز تماشا کنید.

 
 

فیلم های سه بعدی

 

هر روز که به جلوتر می رویم استفاده از فیلم های سه بعدی نسبت به سایر فیلم ها بیشتر و بیشتر از قبل می شود و همه روزه شاهد خرید انواع مجموعه های سه بعدی هستیم می دانید چرا؟

لذت تماشای یک فیلم 3 بعدی آنقدر زیاد است که هر کسی را وسوسه می کند که حد اقل برای یک بار هم که شده به تماشای یک فیلم بپردازد.

ما به فکر شما هستیم و همراه با این عینک چند فیلم سه بعدی با یفیت فوق العاده بالا برایتان ارسال خواهیم کرد.

 

نکته قابل توجه در مورد این عینک های 3 بعدی این است شما می توانید با نصب درایور سه بعدی (مخصوص همه کارت گرافیک های کامپیوتری) و با داشتن عینک سه بعدی آناگلیف تمام بازی را به صورت کاملا سه بعدی (مجازی) دنبال کنید و از بازی های کامپیوتری بیشتر لذت ببرید. راهنمای نصب بازی و درایور سه بعدی داخل دی وی دی نصب بازی موجود است تجربه استفاده از عینک ها بسیار بسیار لذت بخش و تعجب بر نگیز برای کاربران میباشداین عینک مناسب با هر نوع مانیتور میباشد و با شیشه های مخصوص فیروزه ای – قرمز – بسیار شیک و با استاندارد بین المللی انگلستان میباشند!(توجه مهم: ما در بسته سه بعدی 1 عدد عینک سه بعدی قرار داده ایم تا شما به راحتی بتوانید گیم های چند نفره را نیز بازی کنید.)

 

 و چندین فیلم معروف و پر طرفدار دیگر برایتان ارسال می شود

 

 

کلمات کلیدی:

عینک سه بعدی ,خرید عینک سه بعدی , عینک 3 بعدی ,خرید پستی عینک سه بعدی , خرید اینترنتی عینک سه بعدی , فروش عینک سه بعدی

=============================================================

 

عینک سه بعدی ارزان

 

 

عینک سه بعدی ارزان - به دنیای سه بعدی خوش آمدید-امروز یک عینک سه بعدی با کیفیت عالی و در عین حال با قیمت کاملا مناسب رابه شما علاقه مندان به فیلم های سه بعدی معرفی می کنیم.عینک طرح آناگلیف nvidia همراه با درایور و فیلم سه بعدی و تقدیم به همه علاقه مندان به دنیای جذاب 3 بعدی.شما با داشتن این عینک از این به بعد قادر خواهید بود تا فیلم و بازی های سه بعدی را به صورت کاملا استاندارو و پر از هیجان تماشا کنید.

  

همراه با این عینک مخصوص سه عدد فیلم با کیفیت بالا نیز به شما هدیه داده خواهد شد.

در زیر به چند نکته مهم توجه شما عزیزان را جلب می نماییم

.

 راهنمای نصب بازی و درایور سه بعدی داخل دی وی دی نصب بازی موجود است تجربه استفاده از عینک های سه بعدی بسیار  لذت بخش و تعجب برانگیز برای کاربران میباشد

نکته قابل توجه در مورد این عینک ها این است شما می توانید با نصب درایور سه بعدی  و با داشتن عینک سه بعدی آناگلیف تمام بازی را به صورت کاملا سه بعدی (مجازی) دنبال کنید و از بازی های کامپیوتری بیشتر لذت ببرید

 این عینک مناسب با هر نوع مانیتور میباشد وبا شیشه های مخصوص فیروزه ای – قرمز – بسیار شیک و با استاندارد بین المللی انگلستان میباشند!

 

 فروشگاه البرز خرید به مانند همیشه سعی دارد تا با ارائه بهترین محصولات خود رضایت شما عزیزان را جلب نماید.این عینک سه بعدی هم در میان سایر عینک های مشابه علاوه بر کیفیت خوب از قیمت مناسبی نیز برخوردار بوده و می تواند وسیله ای مناسب جهت تماشای محصولات سه بعدی باشد.

کلمات کلیدی:

عینک سه بعدی ,خرید عینک سه بعدی , عینک 3 بعدی , خرید پستی عینک سه بعدی , خرید اینترنتی عینک سه بعدی , فروش عینک سه بعدی

 =========================================================

عینک آفتابی ری بن اصلی

 

 

عینک آفتابی ری بن اصلی - بررسی های جدید نشان داده است که نگاه مستقیم به نور افتاب  باعث صدمات جبران ناپذیری به چشمان شما خواهد شد.حتی در روزهای آفتابی زمانیکه در حال قدم زدن هستید  نیز  میزان نور موجود می تواند باعث آسیب رساندن به مردمک چشم شود.

کمپانی ری بن در این زمینه یک عینک آفتابی زیبا و در عین حال منحصر به فرد را روانه بازار نموده است و با استفاده از این عینک کاملا استاندارد دیگر نگران چشمان خود نباشید.

البرز خرید  برای راحتی شما عزیزان نیز این محصول رابه صورت خرید اینترنتی در فروشگاه قرار داده است.


 

قیمت های متفاوت این عینک

در سایر فروشگاه های دیگر ممکن  است این محصول را تا سقف حتی یکصد هزرا تومان نیز به فروش گذاشته باشند اما  ما بر این نظر واقف هستیم که قیمت های مناسب رابر کالا های خود نهاده وبه فروش بیشتر فکر کنیم.

 

 

در ضمن حق مشتری استفاده از کالای مرغوب اما با قیمت نصفانه می باشد.

در زیر به برخی از مشخصات یک عینک خوب اشاره کرده ایم که همگی را در مارک ری بن خواهید یافت

يك عينك آفتابي مناسب بايد واجد چند ويژگي باشد كه از سوي انجمن اپتومتري آمريكا تعريف شده است:
۱) شيشه هاي عينك بايد ۱۰۰ـ۹۹ درصد اشعه ماوراي بنفش خورشيد را جذب كند.
۲) به ميزان ۹۰ـ۷۵ درصد از شدت نور مريي بكاهد. خود انجمن اپتومتري آمريكا اعلام كرده كه عمده عينك هاي مد روز فاقد اين ويژگي هستند.
۳) باعث تغيير ماهيت نور و تصاوير نشود.
۴) شيشه ها بايد خاكستري، سبز ، زرد يا قهوه اي باشند كه رنگ قهوه اي ارجحيت دارد. همچنين عينك آفتابي بايد كل فضاي چشم و اطراف محوطه قرارگيري چشم در صورت را در بر بگيرد.

 

 

کلمات کلیدی:

عینک پلیس , عینک آفتابی پلیس , خرید عینک پلیس , فروشگاه عینک آفتابی , عینک افتابی ,خرید عینک , خرید پستی عینک , خرید اینترنتی عینک ,عینک ری بن ,عینک ریبن , خرید عینک ری بن

==================================================

 

عینک آفتابی پلیس s8180

 

 

کمپانی پلیس یکی از محصولات فوق العاده زیبا و جوان پسند خود را با نام عینک آفتابی مدل s8180 روانه بازرهای جهانی کرده است.این عینک زیبا دارای بدنه ای منحصر به فرد بوده و از نظر زیبایی یکی از  پر طرفدارترین ها در نوع خود می باشد.

البرز خرید نیز این عینک زیبا را تهیه و در فروشگاه خود قرار داده است و شما براحتی می توانید به صورت خرید اینترنتی این کالا را سفارش دهید.

عینک آفتابی پلیس s8180 را می توانید به عنوان یکی از شیک ترین و منحصر به فرد ترین محصولات موجود در بازار تهیه و استفاده نمایید.

  


خصوصیات فنی

دارای شیشه های کاملا استاندارد بوده و مانع از عبور هر گونه اشعه مضر به درون چشمانتان خواهد شد.

به مزان قابل توجهی از ورود اشعه  ماورای بنفش  جلوگیری خواهد کرد.


 

بهمراه این عینک یک کیف و دستمال اورجینال نیز به خریداران داده خواهد شد.

شما از اورجینال بودن این محصول می توانید مطمئن باشید چرا که دارای شماره سریال حک شده بروی بدنه خود می باشد.

ما همیشه سعی کرده ایم تا در البرز خرید ابتدا کیفیت محصول را تضمین نماییم و کالای را به دست مشتریان بدهیم تا تضمین کننده سلامت چشمان انها باشد.همچنین با قیمت های بسیار مناسبی که برای انها در نظر گرفته ایم امکان خرید برای عموم را فراهم کرده ایم.همانطور که در تصاویر هم مشاهده می کنید این عینک یکی از  زیباترین محصولاتی است که شاید تا به حال دیده باشید و همین طراحی فوق العاده شیک ان باعث فروش بیشتر این کالا نسبت به سایر محصولات مشابه ان شده است

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 5
  • بازدید سال : 18
  • بازدید کلی : 236