loading...
تو هوای تازه زندگی هستی
معین بازدید : 14 جمعه 18 مرداد 1392 نظرات (0)

عینک سه بعدی تایوانی

 

 عینک سه بعدی تایوانی - آیا تا به حال فیلم های سه بعدی را با کیفیت واقعی تماشا کرده اید؟ امروزه انواع و اقسام عینک  سه بعدی با مارک های مختلف روانه بازار شده اند.اما باید در انتخاب و خرید عینک سه بعدی نهایت دقت را به عمل اورد چرا که اگر کالای خریداری شده مرغوب نباشد در هنگام استفاده باعث ایجاد خستگی در چشم و سردرد خواهد شد و همین باعث می شود تا شما از دیدن فیلم سه بعدی محروم بمانیدو اسیب های جبران ناپذیری هم به چشمانتان وارد شود.

 یک عینک 3 بعدی خوب می بایست دارای استاندارد های جهانی بوده بطوریکه چنانچه مدت طولانی از ان مورد استفاده قرار گرفت باعث هیچ گونه علائم سردرد و خستگی در چشم نشود.

البرز خرید برای راحتی شما عزیزان امکان خرید اینترنتی این محصول  را فراهم اورده است.

شما می توانید برای تهیه این کالا ابتدا سفارش دهید و سپس بعد از دریافت آن وجه را به مامور پست بپردازید.

 درایور سه بعدی ساز کامپیوتر

 همراه با این کالا برای شما یک نرم افزار درایور سه بعدی ساز کامپیوتر هم ارسای خواهد شد تا بتوانید مجموعه های سه بعدی را در کامپیوتر خود نیز تماشا کنید.

  فیلم های سه بعدی

 هر روز که به جلوتر می رویم استفاده از فیلم های سه بعدی نسبت به سایر فیلم ها بیشتر و بیشتر از قبل می شود و همه روزه شاهد خرید انواع مجموعه های سه بعدی هستیم می دانید چرا؟

لذت تماشای یک فیلم 3 بعدی آنقدر زیاد است که هر کسی را وسوسه می کند که حد اقل برای یک بار هم که شده به تماشای یک فیلم بپردازد.

ما به فکر شما هستیم و همراه با این عینک چند فیلم سه بعدی با یفیت فوق العاده بالا برایتان ارسال خواهیم کرد.

 نکته قابل توجه در مورد این عینک های 3 بعدی این است شما می توانید با نصب درایور سه بعدی (مخصوص همه کارت گرافیک های کامپیوتری) و با داشتن عینک سه بعدی آناگلیف تمام بازی را به صورت کاملا سه بعدی (مجازی) دنبال کنید و از بازی های کامپیوتری بیشتر لذت ببرید. راهنمای نصب بازی و درایور سه بعدی داخل دی وی دی نصب بازی موجود است تجربه استفاده از عینک ها بسیار بسیار لذت بخش و تعجب بر نگیز برای کاربران میباشداین عینک مناسب با هر نوع مانیتور میباشد و با شیشه های مخصوص فیروزه ای – قرمز – بسیار شیک و با استاندارد بین المللی انگلستان میباشند!(توجه مهم: ما در بسته سه بعدی 1 عدد عینک سه بعدی قرار داده ایم تا شما به راحتی بتوانید گیم های چند نفره را نیز بازی کنید.)

در زیر عناوین برخی از این فیلم های زیبای سه بعدی که همرا با این عینک برایتان ارسال می شود را خواهید دید

 national science foundation با کیفیت بالا

   چندین فیلم معروف و پر طرفدار دیگر برایتان ارسال می شود

 کلمات کلیدی:

عینک سه بعدی ,خرید عینک سه بعدی , عینک 3 بعدی ,خرید پستی عینک سه بعدی , خرید اینترنتی عینک سه بعدی , فروش عینک سه بعدی

=========================================================

عینک سه بعدی تلقی

 

 عینک سه بعدی تلقی - در اکثر فروشگاه های مشابه دیده شده است که عینک های ارزان قیمت سه بعدی را برای فروش گذاشته اند که معروف به عینک تلقی می باشند.این محصولات به صورت مقوایی و کا غذی هستند و می توان گفت  به نوعی یک بار مصرف بوده و به سرعت خراب می شوند.در ضمن از کیفیت مطلوبی هم برخوردار نیستند و همین امر موجب خستگی در چشمان شما خواهد شد.

پس لطفا فقط به صرف اینکه قیمت پایین تری دارند اقدام به خرید عینک سه بعدیتقلیب نکنیدو مراقب سلامتی چشمان خود باشید.

به همراه این محصول برای شما چند فیلم با کیفیت اصلی و به صورت 3 بعدی نیز ارسال خواهد شد

البرز خرید یک عینک 3 بعدی تلقی دو جداره پی وی سی دار را برای شما در نظر گرفته است که از نظر کیفیت نسبت به محصولات دیگر فروشگاه ها  بسیار مرغوب تر می باشد.شما هر زمان که بخواهید می توانید براحتی اقدام به خرید اینترنتی این محصول نمایید. و بعد از دریافت ان وجه مورد نظر  را به مامور پست بپردازید. همچنین از این محصول می توانید به عنوان یک هدیه به دوستان و آشنایان خود داده موجب خوشحالی انها شوید.درست است که نباید توقه یک عینک فوق حرفه ای سه بعدی را از این محصول داشت اما این بدان معنا نیست که دیگر این محصول هیچ گونه کیفیتی نداشته و اصلا نمی توان با ان به تماشای اثار سه بعدی نشست.ما سعی کرده ایم تا از میان محصولات مشابه درون بازار یکی از با کیفیت ترین و ارزان ترین آنها را برای شما عزیزان انتخاب و در فروشگاه قرار دهیم.

 کلمات کلیدی:

,خرید عینک سه بعدی , عینک 3 بعدی ,خرید پستی عینک سه بعدی , خرید اینترنتی عینک سه بعدی , فروش عینک سه بعدی

====================================================

عینک سه بعدی کره ای

 

 

عینک سه بعدی کره ای - یکی از بهترین مارک های عینک سه بعدی موجود در بازار را امروز برای شما عزیزان در فروشگاه البرز خرید قرار داده ایم.این عینک مخصوص ساخت کره بوده و دارای کیفیتی به مراتب بالاتر از سایر محصولات مشابه  می باشد.در شیشه های این عینک از فیلتر مخصوصی استفاده شده که در هنگام استفاده ار آن باعث می شود شما احساس خستگی در چشم نداشته باشید و همچنین  دچار سر درد نشوید.

 عینک سه بعدی کره ای

 برای خرید اینترنتی این کالا کافیست تا بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و محصول را سفارش دهید.این عینک 3 بعدی دارای گارانتی بوده و شما با خیال راحت می توانید اقدام به خرید آن نمایید.همراه با این محصول برای هدیه 3 عدد فیلم سه بعدی با کیفیت بالا نیز تقدیم شما عزیزان خواهد شد.در صورت نیاز به فیلم های بیشتر می توانید از گزینه های زیر برای خرید خود استفاده نمایید:این محصول به صورت شیشه های فیلتر مخصوص بوده و نسبت به سایر محصولات مشابه خود از کیفیت به مراتب بالاتری برخوردار است.ما سعی کرده ایم تا از میان محصولات مشابه موجود در بازار یکی از بهترین های انها را برای شما انتخاب و در فروشگاه قرار دهیم.

همین الان براحتی و تنها در رعض چند ثانیه می توانید سفارش خرید این کالا را ثبت کرده و بعد از دریافت ان وجه عینک را به مامور پست بپردازید.

 
     کلمات کلیدی:

عینک سه بعدی ,خرید عینک سه بعدی , عینک 3 بعدی ,خرید پستی عینک سه بعدی , خرید اینترنتی عینک سه بعدی , فروش عینک سه بعدی

====================================================

عینک شنای حرفه ای

 

 عینک شنای حرفه ای - برای اینکه بتوانید از شنا کردن در استخر و یا هر محیط دیگر نهایت لذت را ببرید ابتدا باید مراقب چشمان خود باشید-عینک شنا حرفه ای برای این کار بهترین محافظ می تواند باشد.اما توجه کنید محصولی که انتخاب می کنید باید استاندارد های لازم را دارا باشد تا در حین استفاده از آن در استخر آب وارد چشمان شما نشود.البرزخرید,  خرید عینک شنا با مارک فاشیون رو به صورت کاملا اورجینال و همراه با فاکتور در اختیار شما عزیزان قرار داده است.

علاقه مندان می تواننند سفارش خود رابه  صورت خرید اینترنتی ثبت نمایند و بعد از دریافت کالا وجه انرا به مامور پست بپردازند.

 آیا میدانید کلر برای چشم ها مضر میباشد؟

ایا میخواهید زیر آب را به راحتی ببینید؟

ایا میخواهید حرفه ای شنا کنید؟

ایا خودتان را برای مسابقه آماده میکنید؟

یک عینک شنای حرفه ای تضمین موفقیت شما میباشد

برای خرید عینک شنا باید به چند نکته توجه نمایید:

اول اینکه  دارای استاندارد جهانی باشد و از عبور آب به داخل چشمان شما جلوگیری نماید

دو م اینکه هنگام استفاده باعث اذیت شدن دور چشم شما نشود و خیلی راحت بتوان ازآن به مدت طولنی استفاده نمود.

و مهمتر از همه دارای گارانتی معتبر باشد

همه این خصوصیات ذکر شده را ما در این عینک به شما تقدیم می کنیم.

ما نیز سعی کرده ایم تا در انتخاب محصولی که در فرذوشگاه می گذاریم نهایت دقت را داشته باشیم و یکی از با کیفیت ترین عینک های موجود در بازار را برای شما بگذاریم.حتما دقت نمایید هنگام خرید این محصول از فروشگاهی معتبر اقدام به تههی ان نمایید و محصولات تقلبی را به جای اصل به هیچ عنوان تنها به صرف قیمت ارزان تر خرید نکنید.

 

کلمات کلیدی:

عینک شنا , خرید عینک شنا , خرید اینترنتی عینک شنا , خرید پستی عینک شنا

========================================================

عینک مخصوص شنا

 

 یکی از مارک های معروف تولید کننده عینک  های شنا شرکت speedo عینک مخصوص شنا  - می باشد.این کمپانی بزرگ با تولید محصولاتی با کیفیت توانسته سهم بزرگی در بازر های جهانی داشته باشد.در فروشگاه البرز خرید یک نمونه از محصولات با کیفیت این کمپانی را برای علاقه مندان به ورزش شنا قرار داده ایم.برای خرید عینک شنا  فوق می توانید همین الان اقدام نمایید و به صورت خرید اینترنتی سفارش خود را ثبت کنید.

دقت داشته باشید که در هنگام شنا کردن در استخر های پر از کلر باید بسیار مراقب چشمان حساس خود باشید.چرا که آب استخر می تواند باعث عفونت و اسیب رساندن جدی به چشم های شما شود.

 

ایا میخواهید حرفه ای شنا کنید؟

ایا خودتان را برای مسابقه آماده میکنید؟

یک عینک شنای حرفه ای تضمین موفقیت شما میباشد.

مهمترین خصوصیت یک عینک با کیفیت این است که هنگام استفاده طولانی مدت آب را از خود عبور ندهد و ما با اطمینان به شما این محصول را پیشنهاد می کنیم.

 

گارانتی محصول

با خیال راحت اقدام به خرید عینک شنای خود نمایید چرا که این کالا دارای گارانتی بوده و در صورت معیوب بودن کالا می توانید از گارانتی آن استفاده نمایید.همراه با این محصول فاکتور هم برای اطمینان از قیمت کالا برایتان ارسال می شود.دقت نمایید تنها به خاطر ارزان بودن برخی عینک های مشابه اقدام به تههی انها نکنید چرا که مشابه همین محصول به صورت تقلبی در اکثر فروشگاه های اینترنتی در حال فروش است و متاسفانه اصلا کیفیت قابل قبولی ندارند .

کلمات کلیدی:

عینک شنا , خرید عینک شنا , خرید اینترنتی عینک شنا , خرید پستی عینک شنا , فروش عینک شنا , عینک شنای حرفه ای

 ========================================================

عینک شنای ارزان

 

 

عینک شنای ارزان- برای کسانی که دوست دارند یک عینک شنا معمولی داشته باند اما با کیفیت خوب ما عینک Swimming Glasses را پیشنهاد می کنیم.

این عینک در عین ارزان بودن از کیفیت مناسبی برخوردار بوده و می توان از آن در استخر با خیال راحت استفاده نمود.البرز خرید برای راحتی و رفاه حال شما عزیزان امکان خرید اینترنتی این محصول را در فروشگاه فعال نموده است.این محصول می تواند رای کسالنی که می خواهند به تازگی با ورزش شنا آشنا شوند بسیار مناسب باشد.چرا به هر حال برای اولین بار حتما نیاز نیست تا از عینک های اصلی و گران قیمت استفاده نمود و همین محصولات متفرقه و معمولی نیز جوابگو هستند.اگر بعد ها قصد داشتید تا شنا کردن را به صورت حرفه ای تر بیاموزید در همین فروشگاه می توانید عینک های حرفه ای تری نیز خریداری کنید.

 شما عزیزان برای اینکه از شر کلر و آلودگی های آب استخر در امان بمانید حتما باید  از  عینک شنا استفاده کنید چرا که سلامت چشم ها بسیار مهم تر از هزینه یک عینک می باشد.درست است که این عینک شنا از نوع ارزان قیمت بوده اما این اصلا بدان معنا نمی باشد که در هنگام استفاده باعث ورود آب استخر به درون چشمان شما می شود و کیفیت بدی دارد.همین ماشبه این محصول اما با کیفیت واقعا بد  را در سایر فروشگاه های غیر معتبر در حال فروش هستند.ما پیشنهاد می کنیم حتی برای خرید محصولی ارزان آنرا از فروشگاهی معتبر خریداری کنید تا نگران خدمات پس از فروش ان نباشید.

کلمات کلیدی:

عینک شنا , خرید عینک شنا , خرید اینترنتی عینک شنا , خرید پستی عینک شنا , فروش عینک شنا , عینک شنای حرفه ای

============================================================

عینک آفتابی ری بن 9055

 

عینک آفتابی ری بن 9055 - همه شما عزیزان حتما به دنبال یک عینک آفتابی با کیفیت عالی می باشید و از میان مارک های مختلف بازار نمی دانید که کدامیک را انتخاب نمایید.ما امروز یکی از مدل های کمپانی ری بن را به شما معرفی می کنیم.این عینک آفتابی زیبا دارای تمامی استاندارد های موجود بوده و بدنه ان به نوعی طراحی شده است تا به همه نوع صورتی بتواند ست شود.در نگاه اول هر کسی که این عینک خوش فرم را در صو.رت شما مشاهده کند به کیفیت و زیبایی ان پی خواهد برد.قطعا خرید عینک آفتابی فوق می تواند یک انتخاب خوب در میان انبوه عینک های موجود در بازار باشد.

قطعا با این عینک می توانید جلوه ای جدید و بسیار زیبا را به خود دهید و همه نگاه ها را به خود جلب نمایید.ما در البرز خرید سعی کرده ایم تا  با کیفیت ترین محصولات موجود در بازار را تهی و در اختیار شما مشتریان عزیز قرار دهیم.همین الان کافیست تا بروی دکمه خرید پستی کلیک نموده و سفارش خود را ثبت کنید و بعد از اینکه محصول را دریافت کردید وجه کالا را به مامور پست بپردازید.

 از نظر استاندارد های جهانی همانطور که قبلا هم گفتیم این مدل دارای استاندارد  uv400 می باشد

همچنین یک عینک خوب باید بتواند تا حدود 75 تا 90 درصد از میزان نور محیط را کاهش دهد که عینک مذبور چنین قابلیتی را دارا می باشد.امروز در البرز خرید شما می توانید به صورت خرید اینترنتی یک عینک زیبا رابرای خود و یا دوستانتان تهیه نمایید..

همین محصول را برخی از فروشگاه های  دیگر به صورت تقلبیس در سایت خود قرار داده و با قیمت های مختلفی در حال فروش هستند .لطفا در هنگام خرید دقت نمایید که از فروشگاه معتبر کالاهای خود را خریداری نمایید.

==========================================================

خرید عینک آفتابی پلیس

 

خرید عینک آفتابی پلیس  - اگر به دنبال خرید عینک آفتابی با کیفیت بالایی هستید و دوست دارید تا در میان دوستانتان متفاوت تر از بقیه باشید ما به شما عینک آفتابی پلیس را پیشنهاد می کنیم.کمپانی پلیس بی شک یکی از معتبر ترین کمپانی تولید کننده عینک های آفتابی در سطح جهان می باشد.و همانطور که می دانید یکی از زیباترین و منحصر به فردترین کار ها همیشه از این کمپانی بوده است.ما امروز در فروشگاه البرز خرید برای شما علاقه مندان به خرید عینک یکی از محصولات این کمپانی را قرار داده ایم.

عینک پلیس مدل e450 بی شک در میان سایر محصولاتی که تا به حال از این کمپانی دیده ایم یکی از زیباترین و منحصر به فردترین کارهای آن می باشد.شما با خرید عینک افتابی فوق دیگر نگران  نور و اشعه های مضر آفتاب نباشید چرا که محصول فوق دارای استاندارد های لازم در این زمینه بوده و از ورود اشعه های مضر به داخل عینک جلوگیری می کند. همچنیبن این عینک دارای استاندارد uv400 بوده و از این نظر نیز کامل می باشد.

ما در فروشگاه البرز خرید برای شما عزیزان علاقه مند امکان خرید پستی محصول فوق را فراهم کرده ایم .همین الان براحتی می توانید محصول خود را سفارش داده و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

این محصول را می توانید با بالاترین کیفیت ممکن همین الان از فروشگاه البرز خرید اقدام به تهیه نموده و بعد از انکه آنرا دریافت کردید وجه کالا را به مامور پست بپردازید.ما سعی کرده ایم تا از میان محصولات مشابه بازار یکی از با کیفیت ترین انها را برای شما انتخاب و ارسال کنیم.

=======================================================

خرید عینک آفتابی آدیداس

 

خرید عینک آفتابی آدیداس - اگر به فکر خرید عینک آفتابی شیک و متفاوتی هستید و دوست دارید تا در میان دوستان خود چهره ای جذاب و شیک داشته باشید ما به شما عینک آفتابی آدیداس را پیشنهاد می کنیم.این عینک زیبا فوق العاده بوده و از بدو ورود خود به بازار توانسته سلایق مختلفی را به خود جلب نماید.طراحی دقیق و منحصر به فرد ان باعث شده است تا در مقابل محصولات مشابه یک سر و گردن بالاتر باشد.

عینک دودی آدیداس به خاطر اینکه تقریبا به هر صورتی براحتی فیکس شده و چهره طرف مقابل را جذاب می کند یکی از بهترین محصولات برای هدیه دادن به شمار می رود.این عینک به صورت کاملا اصلی و با یووی 400 و با استاندارد کامل جهانی عرضه میشود.اين مارك يكي از معروفترين هاي بازار عينك هاي آفتابي در دنيا است و بسيار پر طرفدار است. عينكي كه در عكس مشاهده ميكنيد يكي از جديد ترين مدل هاي عرضه شده كمپاني adidasاست.

شما همین الان می توانید در فروشگاه البرز خرید با کلیک بروی دکمه خرید پستی سفارش خود را ثبت نمایید و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

اگر بخواهیم به چند ویژگی برتر این عینک دودی بپردازیم می توانیم موارد زیر را شاره کنیم:

این محصول هنگام استفاده هیچ گونه تغییر مصنوعی بروی محیط اطراف و نور های ان ایجاد نمی کند.

در مقابل ورود اشعه های مضر آفتاب کاملا مقاوم بوده و با خیال راحتی می توانید از این عینک آفتابی استفاده نمایید.

دارای  uv 400  به صورت استاندارد می باشد.

 

کلمات کلیدی:

خرید اینترنتی عینک , خرید عینک

عینک آفتابی , خرید عینک آفتابی , عینک دودی , خرید عینک دودی

=======================================================

عینک آفتابی nike 

 

عینک آفتابی nike   -در میان انبوه محصولات عینک های افتابی که در بازار موجود است امروز تصمیم گرفته ایم تا یکی از شیک ترین و زیبا ترین عینک های آفتابی جهان را به شما معرفی نماییم.همانطور که در تصویر مشاهده می کنید اصلا نیاز به هیچ گونه تعریف و تمجیدی ندارد .این عینک دودی با طراحی فوق العاده ان توانسته تا سلایق مختلفی را به خود جلب نماید و به یکی از پر فروش ترین محصولات نایک تبدیل شود.

همچنین در میان محصولات برگزیده سال 2012 نیز توانسته  جای گیرد و همین موارد باعث توجه بیشتر علاقه مندان به عینک های دودی شده است.شما با خرید عینک آفتابی فوق قطعا تچهره ای جدید و بسیار شیک را از خود خواهید دید چرا که در طراحی این محصول سعی شده است به نحوی عمل شود تا به تمامی صورت ها ست شود.

اگر در انتخاب و خرید عینک سخت سلیقه هستید و همیشه مشکل ست نشدن انرا بروی صورت خود دارید حتما پیشنهاد می کنیم تا برای یک بار هم که شده از عینک آفتابی فوق استفاده نموده و تقاوت را احساس نمایید.

این عینک به صورت کاملا اصلی و با یووی 400 و با استاندارد کامل جهانی عرضه میشود.به همراه این عینک شیک کیف و دستمال مخصوص آن نیز برایتان ارسال خواهد شد.

شما همین الان می توانید با کلیک بروی دکمه خرید پستی سفارش خود را ثبت نموده و بعد از دریافت کالا وجه انرا به مامور پست بپردازید.

کلمات کلیدی:

عینک دودی , خرید اینترنتی عینک آفتابی , خرید عینک آفتابی , عینک آفتابی نایک , خرید پستی عینک

====================================================

عینک آفتابی ریبن

 

عینک آفتابی ریبن - اگر به دنبال خرید عینک آفتابی  شیک و با کیفیتی می باشید ما پیشنهاد می کنیم حتما قبل از خرید عینک مورد نظرتان از محصولات موجود در فروشگاه البرز خرید هم دیدن به عمل اورید.در نظر داشته باشید که یک عینک افتابی خوب علاوه بر ظاهر شیک و کاربر پسند ان باید دارای استاندارد های لازم جهانی  باشد تا بتواند به صورت کامل از چشمان شما در مقابل نور افتاب و اشعه های مضر ان محافظت نماید.

ما در فروشگاه البرز خرید یکی از بهترین محصولات کمپانی ری بن را برای شما در نظر گرفته ایم.از این پس شما با داشتن این عینک افنابی می توانید چشما خود را در مقابل گرد و غبار و همه اشعه های مضر محافظت نمایید.همین الان می توانید برای خرید پستی عینک آفتابی خود اقدام نموده و با فشردن دکمه خرید پستی سفارش خود را ثبت نمایید و بعد از دریافت کالا وجه انرا به مامور پست بپردازید.

از این محصول می توانید به عنوان یک هدیه بسیار شیک و به یاد ماندنی نیز برای عزیزانتان نیز استفاده نمایید.هم قیمت مناسب و هم کیفیت بالای این محصول می تواند انرا به عنوان یک هدیه خوب برای هر کسی در نظر گرفت.

شیشه های موجود در عینک افتابی فوق دارای استاندارد uv400  بوده واز این نظر می توانید با خیال راحت از ان استفاده نمایید. مطالعات نشان داده است که اشعه ماورای بنفش می تواند شانس ابتلا به بیماری های خطرناک چشمی نظیر آب مروارید، تحلیل رفتگی و آسیب به شبکیه و حتی آفتاب سوختگی را افزایش دهد. امروزه عینکهای آفتابی بویژه در میان جوانان رواج زیادی یافته است اما متاسفانه در اغلب موارد از این عینک ها به عنوان وسیله تزئینی استفاده می شود و به همین خاطر در انتخاب نوع آن دقت کافی نمی شود .

کلمات کلیدی:

عینک آفتابی ریبن ,خرید عینک آفتابی ری بن , خرید پستی عینک افتابی ریبن

===========================================================

عینک آفتابی پلیس s8411

 

 مدلی که هم اکنون می خواهیم به شما معرفی کنیم اصلا نیاز به هیچگونه تعریف ندارد.کافیست تا عینک آفتابی پلیس مدل s8411 را فقط یکبار بروی صورت خود تست کنید.چیزی که از آن مطمئن هستیم این است که بی شک شما هم حرف های ما را تصدیق خواهید کرد و خواهید گفت که تا به حال هیچ عینکی به این شیکی و کلاس بالا ندیده اید.همانطور که در تصاویر نیز مشاهده می کنید این محصول  تولید شده از کمپانی مشهور پلیس یکی از بی نظیر ترین و شیک ترین کارهایی است که وارد بازار شده است.نوع طراحی بدنه این عینک به گونه ای است که به همه نوع صورتی ست شده است و کمتر کسی را می توان یافت که از این طرح استقبال نکند.

 شاید فکر کنید حرف هایمان کمی اغراق امیز است اما واقعیت همین است.این عینک زیبا با طراحی منحصر به فردی که دارد باعث شده تا در میان سایر رقبا و محصولات مشابه بتواند فروش بالایی داشته باشد.گروه البرز خرید برای راحتی خریداران امکان خرید اینترنتی را نیز در فروشگاه فعال کرده است.


 خصوصیات منحصر به فرد

شیشه های این مدل تا 99 در صد اشعه ماورای بنفش را جذب کرده و مانع از ورود سایر اشعه های مضر به چشمانتان خواهد شد.
این مدل عینک حدود 75 در صد از نور مرئی را از محیط می کاهد چیزی که در سایر عینک های مشابه دیده نمی شود.


هیچگونه تغییری در ماهیت اصلی محیط ایجاد نخواهد کرد.پس بی دلیل نیست که هر کسی که ازط این عینک استفاده کرده است دیگر حاضر نیست از هیچ مدل دیگری به جز این محصول استفاده کند.ما سعی کرده ایم تا در البرز خرید همیشه به فکر کیفیت محصولات عرضه شده باشیم.


  
کلمات کلیدی:

عینک پلیس , عینک آفتابی پلیس , خرید عینک پلیس , فروشگاه عینک آفتابی , عینک افتابی ,خرید عینک , خرید پستی عینک , خرید اینترنتی عینک

======================================================

عینک آفتابی پلیس s8563

 

 عینک آفتابی محصول امروز ما به شمامی باشد.مدل s8563یکی از جدیدترین مدل های عینک از کمپانی مشهور پلیس می باشد.این کمپانی برhd هر چه بیشتر ماندن در بازارهای جهانی و رقابت با محصولات مشابه تصمیم به طراحی نوع خاص و شیکی از عینک کرد که حاصل آن محصولی است که امروز بریا شما قرار داده ایم.

 همکاران ما در البرز خرید امکان خرید اینترنتی را برای راحتی شما عزیزان  در فروشگاه فعال کرده اند.

اگر به دنبال طرحی خاص و منحصر به فرد از یک عینک هستید و دوست دارید متفاوت تر از بقیه باشید ما به شما  این محصول زیبا را پیشنهاد می کنیم.

خصوصیات عینک s8563

این مدل از عینک های پلیس با وجود شیشه های کاملا استاندارد  مانع از ورود هر گونه اشعه مضر به داخل شده و به طور کامللا استاندارد از چشمان شما در مقابل این اثرات مضر محافظت می کند.

دارا بودن بدنه ای خاص و د رعین حال مقاوم در برابر ضربه هم می تواند یکی از خصوصیات بارز این مدل باشد.

قیمت فوق العاده مناسب

با مقایسه  قیمت این عینک با سایر  عینک های مشابه خواهید فهمید که قیمت گذاری در البرز خرید  کاملا منصفانه و ارزان می باشد همین مدل را در اکثر فروشگاه با قیمتی بالای یکصد هزار تومان می بایست خرید کنید اما ما با قیمتی منصفانه و  به دور از هرگونه تبلیغات سئو محصولات خود را عرضه می کنیم.

 يك عينك آفتابي مناسب بايد واجد چند ويژگي باشد كه از سوي انجمن اپتومتري آمريكا تعريف شده است:
۱) شيشه هاي عينك بايد ۱۰۰ـ ۹۹ درصد اشعه ماوراي بنفش خورشيد را جذب كند.
۲) به ميزان ۹۰ـ ۷۵ درصد از شدت نور مريي بكاهد. خود انجمن اپتومتري آمريكا اعلام كرده كه عمده عينك هاي مد روز فاقد اين ويژگي هستند.
۳) باعث تغيير ماهيت نور و تصاوير نشود
۴) شيشه ها بايد خاكستري، سبز يا قهوه اي باشند كه رنگ قهوه اي ارجحيت دارد. همچنين عينك آفتابي بايد كل فضاي چشم و اطراف محوطه قرارگيري چشم در صورت را در بر بگيرد.

=======================================================

عینک آفتابی ری بن ویفری

 

 عینک آفتابی ری بن ویفری  - کمپانی ری بن این بار با یک عینک آفتابی شیشه صافه معروف به ویفری پا به عرصه رقابت در میان محصولات مشابه گذاشته است.همه شما با نام ری بن و محصولات ان حتما تا حدودی اشنایی دارید.بی شک یکی از با کیفیت ترین کارها را می توان در محصولات ریبن یافت.فروشگاه البرز خرید این مدل عینک ویفری را تهیه کرده و در فروشگاه برای سایر علاقه مندان قرار داده است.

همانطور که در تصاویر هم مشاهده می کنید این عینک دودی یکی از زیبا ترین و منحصر به فرد ترین محصولاتی است که توسط این کمپانی ساخته شده است.شما می توانید همین الان از طریق فروشگاه البرز خرید صاحب یکی از بهترنی عینک های آفتابی شده و در مجالس و مهمانی ها از ان استفاده نمایید.رعایت استاندارد های لازم برای محافظت چشم در مقابل اشعه های مضر آفتاب یکی از مهمترین خصوصیت این عینک آفتابی می باشد.

 شما براحتی می توانید محصول مورد نظر خودرا به صورت خرید اینترنتی سفارش دهید و در سریعترین زمان ممکن ان را دریافت و سپس وجه انرا به مامور پست بدهید.

آخرین قدم برای جذابیت شما

تا حالا به این موضوع فکر کرده اید که با داشتن یک عینک شیک می توانید خیلی جذاب تر به نظر برسید. ما این محصول منحصر به فرد را به شما که به دنبال یک عینک شیک و منحصر به فرد هستید معرفی می کنیم.

خصوصیات طلایی این محصول

دارا بون استاندارد های جهانی باعث شده است تا شیشه های این عینک از بالاترین کیفیت ممکن برخوردار بوده و شما با خیال راحت و اطمینان خاطر می توانید از این کالا استفاده نمایید.

این محصول در هنگام استفاده به هیچ وجه باعث خستگی چشمان شما نخواهد شد.

دارای شماره سریال حک شده بروی بدنه بوده و این یعنی شما  یک محصول اورجینال راخریداری خواهید کرد.

 لوازم جانبی


همراه با این محصول یک کیف شیک و یک دستمال اورجینال برای شما خریداران محترم ارسال خواهد شد.

 رنگ بندی محصول
 

این کالا در هفت رنگ بندی برای شما در نظر گرفته شده است.رنگ بندی های  این کالا عبارتند از مشکی,سفید,زرد,صورتی,قرمز,آبی,زرشکی

====================================================

عینک آفتابی کررا

 

 

عینک آفتابی کررا - برای همه علاقه مندان یه عینک های آفتابی خبر خوشی داریم.کمپانی کررا بعد از مدت ها بالاخره با یک عینک زیبا دوباره محصولی جدید را روانه بازار کرده است.همکاران ما در البرز خرید این عینک آفتابی بسیار شیک را برای علاقه مندان به این محصول در فروشگاه قرار داده اند.

شما عزیزان براحتی می توانید کالای مورد نظر خود را به صورت خرید اینترنتی دریافت نمایید و سپس وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

 خصوصیات عینک مورد نظر

عینک آفتابی کررا دارای شیشه ه

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14
  • بازدید ماه : 14
  • بازدید سال : 27
  • بازدید کلی : 245