loading...
تو هوای تازه زندگی هستی
معین بازدید : 6 شنبه 31 خرداد 1393 نظرات (0)
کتاب کمبریج

 

 

 

آموزش زبان انگلیسی با استفاده از مطالعه کردن مجموعه کتابل های کمبریج می تواند بسیار راحت تر از ان چیزی باشد که تصورش را می کنید.اگر دوست دارید تا بیش از ۲۵۰ عنوان کتاب آموزش زبان انتشارات دانشگاه کمبریج روبرو شوید و و منبعی عظیم و بسیار ارزشمند از آنها را در اختیار بگیرید پیشنهاد می کنیم تا حتما با تهیه این مجموعه   خود را بی نیاز از هر کتاب آموزش زبان انگلیسی نمایید.در این مجموعه شما برخی از مهمترین عناوینی که تا کنون توسط این انتشارات برای یادگیری زبان انگلیسی منتشر شده است را خواهید یافت.شما موضوعات مختلفی همچون تاریخ, حقوق, جغرافیا و… دیگر موضوعات را در این مجموعه خواهید یافت.در واقع اگر دوست دارید به معنای واقعی در درک انگلیسی پیشرفت نمایید و به سطح کاملا حرفه ای دست یابید قطعا داشتن این مجموعه ضروری بوده و می تواند کمک فراوانی در این زمینه به شما کند.شما با استفاده مداوم از این کتاب های آموزش زبان کمبریج نه تنها در خواندن متون انگلیسی تسلط و مهارت بیشتری خواهید یافت بلکه در واقع به تدریج توانایی مقاله نویسی را نیز پیدا می کنید و همچنین با مطالعه این مجموعه دایره لغات خود را افزایش می دهید.

 شما بعد از مدتی که برای آموزش زبان انگلیسی از کتاب های کمبریج استفاده کردید خواهید دید که در امر مقاله نویسی و خواندن متون بسیار پیشرفت کرده اید.توانایی شما نسبت به قبل حد اقل دو برابر شده است و این را مدیون استفاده از این متد جدید هستید.همین الان با شماره های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ یا ۰۹۳۹۲۷۳۹۸۳۸ تماس گرفته و درخواست خود را به همکاران ما اعلام نمایید و یا بروی دکمه خرید پستی کنار محصول کلیک کرده و سفارش خود را ثبت کنید. تنها در عرض چند روز ما محصول مورد نظر شما را برایتان ارسال خواهیم کرد.

ما این مجموعه ارزشمند را همین الان در فروشگاه سامان خرید به صورت خریداینترنتی برای شما عزیزان قرار داده ایم و براحتی می توانید اقدام به تهیه آن نمایید.

 

 

 

شما با استفاده از این مجموعه آموزش زبان انگلیسی در واقع می توانید در حوزه های مختلفی همچون تاریخ و جغرافیا و حقوق و دیگر موارد به صورت انگلیسی مسلط شوید.اگر بخواهید این کتاب ها را به تنهایی و به صورت فیزیک تهیه کنید باید بیش از چند صد هزار تومان هزینه کنید در حالیکه ما تمامی /انها را به صورت کتاب الکترونیک برایتان در قالب یک دیسک ارسال خواهیم کرد.

 

گارانتی: بعد از دریافت محصول اگر به هر دلیلی محصول از طرف ما مشکل داشت مثلا (خالی بودن - سوخته بودن دیسک - شکسته شدن دیسک در راه) ما مجددا آنرا برای شما ارسال خواهیم کرد…

+ نوشته شده در  شنبه بیست و چهارم خرداد 1393ساعت 11:33  توسط بدیا  |  نظر بدهید

براي همسر و نامزد

آموزش زبان انگلیسی در ۲۰ دقیقه

 

 

 

آموزش زبان انگلیسی را می توانید در کمترین زمان ممکن فرا بگیرید به شرطی که از متدی مناسب در این زمینه استفاده کنید. حتما برای شما هم سوال پیش می آید که چگونه امکان دارد با ۲۰ دقیقه تمرین انگلیسی در روز بتوان به آن تسلط پیدا کرد.ما امروز با مجموعه ای بی نظیر در خدمت شما هستیم که با آخرین متد روز سعی دارد تا در نهایت با بالاترین کیفیت ممکن به شما آموزش زبان انگلیسی را آموزش دهد.امروزه تقریبا می توان به صورت واضح ضرورت یادگیری زبان انگلیسی را در زندگی هر فردی احساس نمود و برای همین است که اگر سری به بازار بزنید خواهید دید که انواع و اقسام متدهای مختلف با عناوین مختلف وجود دارد.ما نیز در فروشگاه سامان خرید برای شما علاقه مندان به زبان انگلیسی امکانی را فراهم کرده ایم که به راحتی می توانید در سامان خرید با عناوین مختلفی در این زمینه آشنا شوید

 

.
مجموعه آموزش زبان انگلیسی در ۲۰ دقیقه یکی از بهترین روش های نوین آموزش زبان انگلیسی به شمار می رود و با تاثیراتی که می تواند بروی زبان آموز بگذارد واقعا مورد توجه بسیاری از اساتید و علاقه مندان واقع شده است.مهمترین مساله ای که برای مکالمه انگلیسی برای هر فردی ممکن است در اولویت باشد این است که همه از کمبود وقت و زمان می نالند و گله مند هستند که برای ان به اندازه کافی فرصت ندارند.اما از این پس با وجود این مجموعه اموزشی دیگر جای هیچ گونه بهانه ای نخواهد بود و می توانید براحتی به اموزش خود در این زمینه مشغول شوید.ما برای شما علاقه مندان به زبان انگلیسی امکان خرید اینترنتی این مجموعه را فراهم کرده ایم و براحتی می توانید همین الان اقدام به این کار نمایید و محصول خود را درب منزل تحویل بگیرید.گارانتی: بعد از دریافت محصول اگر به هر دلیلی محصول از طرف ما مشکل داشت مثلا (خالی بودن - سوخته بودن دیسک - شکسته شدن دیسک در راه) ما مجددا آنرا برای شما ارسال خواهیم کرد…

در زیر نیز توضیحاتی برگرفته از سایت سی دی پرشین برای شما در نظر گرفته ایم:

شیوه ای مدرن، با طراحی مناسب و موثر در ارتباطات

تمام این ویژگی ها را در مجموعه ی ” یادگیری انگلیسی با ۲۰ دقیقه در روز ” میابید.

شما میتوانید از این مجموعه در خانه، محل کار، در حین مسافرت و یا هرجایی که ۲۰ دقیقه وقت آزاد داشته باشید استفاده کنید و تمرینات هر درس را انجام دهید.

همین الان با ما تماس بگیرید و این متد ارزشمند را سفارش دهید تا در کمتر از چند روز آنرا برایتان ارسال نماییم.مجموعه آموزش زبان انگلیسی در ۲۰ دقیقه برای کسانی که در طول فرصت کافی

 

 

قسمت اول:

بخش صوتی ؛ شامل ۶ بخش ( بخش های ۱ تا ۶ )

کتاب ها ؛ کتاب آموزشی ، فصل ۱ تا ۶ ( ۲۸۸ صفحه )

مجموعه متون فایل های صوتی – کتاب صوتی ۱

Sample application – Recourse Book 1 – ۶۳ Pages

قسمت دوم:

بخش صوتی؛ شامل ۶ بخش ( بخش های ۶ تا ۱۲ )

کتاب ها ؛ کتاب آموزش، فصل ۷ تا ۱۲ ( ۲۸۸ صفحه )

مجموعه متون فایل های صوتی – کتاب صوتی ۲

Sample Application – Resource Book 2 – ۶۴ Pages

+ نوشته شده در  شنبه بیست و چهارم خرداد 1393ساعت 11:32  توسط بدیا  |  نظر بدهید

آموزش زبان انگلیسی top notch

آموزش زبان انگلیسی top notch

 

 

 

آموزش زبان انگلیسی  با این متد تقریبا می توان گفت به صورت ۱۰۰% تضمینی انجام می شود و تنها می ماند بحث تلاش و پشت کاری که شما برای این مورد باید بگذارید.یکی از روش هایی که برای جوانان و بزرگسالان به کار گرفته می شود تا در امر یادگیری زبان انگلیسی موفق باشند دوره top notch است. شما در این دوره ۶ ترمی مکالمه انگلیسی را به صورت بسیار خوبی فرا خواهید گرفت.این مجموعه در دو سطح مبتدی و پیشرفته و بر اساس میزان مهارت شما به شما اموزش انگلیسی را آغاز می کند.یکی از مهمترین خصوصیات این روش داشتن سبک و سیاق کاملا منحصر به فرد بوده و شاید همین موضوع باعث شده تا قدرت یادگیری در این روش بسیار افزایش یابد.از جمله این خصوصیات می توان به وجود درس های دو صفحه ای بسیار مختصر و مفید اشاره کرد که اولا تمام موارد مورد نیاز زبان آموز را در همان دو صفحه بیان می کندو مهم تر آنکه باعث خستگی و زدگی زبان اموز  نمی شود چرا که در زمانی کوتاه آموزش را به شما می دهد.

 

 

 

 

آموزش زبان انگلیسی تاپ ناچ در نوع خود متدی بی نظیر و جدید محسوب می شود و با روش های کاملا علمی به شما به صورت قدم به قدم تمام مفاهیم  انگلیسی را اموزش خواهد داد.همنی الان می توانید با شماره های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ یا ۰۹۳۹۲۷۳۹۸۳۸ تماس گرفته ودرخواست خود را به صورت تلفنی به ثبت برسانید و در کمتر از چند روز آنرا درب منزل خود دریافت کنید.

ما در فروشگاه سامان خرید برای شما علاقه مندان به این مجموعه امکان خریداینترنتی را فراهم کرده ایم و همین الان می توانید اقدام به خرید این مجموعه نمایید و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.شما در هر درس کلمالتی جدید و گرامر و اصطلاحت جدیدی یاد خواهید گرفت و به تدریج با تمام ساختار یادگیری زبان آشنا خواهید شد.وجود فضای اموزشی متنوع در این متد باعث شده تا کمتر کسی بعد از کار کردن با آن احساس ناراحتی و عدم رضایت نماید.شما در پایان هر جلسه قادر خواهید بود تا با کلمات جدید و ساختار جدیدی که فرا گرفته اید براحتی و در عمل از ان استفاده نمایید.شاید مهمترین خصوصیت این روش این است که واقعا به شما کمک می کند تا به صورت عملی زبان انگلیسی را بیاموزید.

 

گارانتی: بعد از دریافت محصول اگر به هر دلیلی محصول از طرف ما مشکل داشت مثلا (خالی بودن - سوخته بودن دیسک - شکسته شدن دیسک در راه) ما مجددا آنرا برای شما ارسال خواهیم کرد…

 

توضیحات تکمیلی این محصول که بر گرفته از سایت  است را در زیر برای شما قرار داده ایم:

 

آموزش زبان top notch

زبان واقعی
یکی از مهم‌ترین اجزای ایجاد فهم و بیان درست این است که زبان‌آموز با مراقبت تمام و به‌صورت موثر و قابل فهم در معرض انگلیسی طبیعی و معتبر قرار گیرد. تمامی مدل‌های مکالمه‌ای Top Notch دارای این خصیصه هستند که از محاوره واقعی مورد استفاده مردم اقتباس شده‌اند. کتاب منحصر به‌فرد ”textbook English” فقط برای تبیین گرامر بوسیله مثال‌های متنوع نوشته‌شده‌است.

محتوای کاربردی
علاوه بر مجموعه واژگان، گرامر و مکالمات موضوعی کلاسیک، Top Notch شامل تمرین سیستماتیک زبان کاربردی نیز می‌شود. به عنوان مثال: چگونه به کسی راهنمایی کنیم که بهتر است تاکسی بگیرد یا سوار اتوبوس شود یا اینکه چگونه سر میز درخواست غذا کند، چگونه از لباس یک نفر تعریف کنیم، چگونه به دوستمان در مورد آخر هفته صحبت کنیم. اینها مواردی از زبان کاربردی است که زبان آموز امروزی آن را می‌خواهد و به‌آن احتیاج دارد.این مجموعه آموزش زبان انگلیسی می تواند در کمترین زمان ممکن در بالا رفتن سطح یادیگری شما کمک فراوانی نماید.

مکالمات مدل قابل حفظ کردن
آموزش موثر زبان باید زبان را طوری ارائه کند که قابل حفظ کردن باشد. بازه کاملی از احتیاجات ارتباط اجتماعی و کاربردی بوسیله مدل‌های مکالمه تمرینی برطرف شده است. این مکالمات تمرینی اول مطابق راهنما و سپس در یک قالب آزادتر و شخصی‌تر در هر کلاس بصورت فشرده تمرین و مدیریت می‌شود.

 

 

 

 

 

برنامه واژگان با اثرگذاری بالا
به‌منظور اطمینان از فراگیری ماندگار لغات ضروری برای برقراری ارتباط، سیستم Top Notch شامل معرفی دقیق، تمرین و مرور گسترده و سیستماتیک لغات، ترکیبات و اصطلاحات مناسب برای هر سطح یادگیری زبان است. دامنه وسیع تصاویر، عکس‌ها، تعاریف، مثال‌ها و عبارات مفهومی، تردید زبان‌آموز را در رابطه با معنای یک لغت برطرف ساخته و یک مرجع دائمی درون کتاب برای آمادگی امتحان وی فراهم می‌کند. مزیت افزوده این سیستم آن است که مدرسان نیاز به جستجو و پیدا کردن عکس‌ها و تصاویر برای ارایه سر کلاس درس نداشته و مجبور به ترجمه مکرر لغات به زبان مادری زبان‌آموزان نیستند.

 

گرامر پشتیبان زبان‌آموز
گرامر در این  آموزش زبان انگلیسی با رویکردی دقیق، واضح و شناختی با استفاده از فرم‌ها، معانی و کاربرد بیان شده‌است. بدین‌منظور نمودارهایی همراه با مثال‌ها و الگوها ارایه شده‌اند. این مثال‌ها و الگوها با بکارگیری متونی در سطح فهم زبان‌‌آموز تسهیل گشته‌اند. این روش کار حدسی را بی‌معنی و کار معلمان را در مرحله آمادگی برای درس آسانتر می‌سازد. بعلاوه نمودارهای قابل درکی را برای آمادگی آزمون بعنوان مرجع دائمی در اختیار زبان‌آموزان قرار می‌دهد. بمنظور اطمینان از تکرار کافی، تمامی مراحل آموزش گرامر همراه با تمرین‌های مربوطه است.

انگلیسی بعنوان یک زبان بین‌المللی
Top Notch زبان‌آموزان را برای تعامل زبانی و فرهنگی با انگلیسی‌زبان‌ها و غیرانگلیسی زبان‌هایی که به زبان انگلیسی صحبت می‌کنند، آماده می‌کند. انگلیسی بیشتر بعنوان یک زبان بین‌المللی تلقی می‌‌شود تا زبان خاص یک کشور یا منطقه. بعلاوه، Top Notch به زبان‌آموزان کمک می‌کند تا با آگاهی از مقررات مختلف در فرهنگ‌های گوناگون از نظر فرهنگی، فصیح و روان صحبت کنند.

برنامه مفصل شیوه نوشتار (Writing)
کتاب دانش‌آموز Top Notch سیستم شامل یک برنامه برای فن نوشتار است که شامل تمرینات مشکل و مدل‌های واضح از مهارت‌های نوشتاری لفظی و فنی می‌شود. از جمله این مهارت‌ها می‌توان به عبارات پشتیبان (Supporting sentences)، مقایسه و تضاد (Comparison & contrast) و نشانه‌گذاری (Punctuation) اشاره کرد. هر درس شامل تمرین فرآیند نوشتن از پیش‌نویس تا بازبینی می‌شود.

برنامه مباحثه منحصر بفرد
همه زبان‌آموزان تمایل دارند در مباحثات و گفتگوهای واقعی شرکت کنند. Top Notch با بکارگیری متد قدم به قدم و منحصر‌بفرد Discussion Builder پا را فراتر از تمرینات رایج مکالمه می‌نهد. بدین ترتیب زبان‌آموزان برای مباحثات موفق آماده خواهند شد. این آمادگی منجر به افزایش دقت، فصاحت، پیچیدگی بیشتر اصطلاحات مورد استفاده، بکارگیری لغات بیشتر و به‌روز بودن مکالمات می‌شود. بمنظور اطمینان از فراگیری نحوه برقراری ارتباط موفق، دیسک منابع معلمان، تمرینات اختیاری بیشتری را در زمینه استراتژی‌های مباحثه فراهم می‌کند.

 

 

کتاب دانش آموز (Student’s book)
کتاب دانش آموز شامل دو قسمت مخصوص تقویت کننده گرامر و تلفظ در انتهای کتاب و یک CD صوتی کار در خانه ( Take-Home) برای تمرین تلفظ در خانه یا بیرون از خانه می‌باشد.

بخش‌های اختیاری و قابل چاپ زیر بمنظور شخصی‌سازی شیوه تدریس در این DVD در نظر گرفته شده‌اند:

• استراتژی‌های بهبود لغت
• استراتژی‌های مباحثه
• استراتژی‌های گوش دادن
• استراتژی های خواندن
• خودآزمون گرامر
• انگیزاننده‌های مکالمه
• تمرینات اضافی مهارت نوشتن
• تمرینات تلفظ
• محاسبه‌کننده سرعت خواندن
• تمرینات اضافی درک مطلب
• سازمان‌دهنده‌های گرافیکی

برنامه صوتی کلاسی کامل
برنامه صوتی کلاسی شامل قسمت های درک شنیداری، تمرینات ریتم و آهنگ کلام و ترینات تلفظ هدفمند است که روی تلفظ دقیق و قابل درک تمرکز می‌کند. از آنجا که Top Notch یک سیستم آموزشی برای ارتباطات بین‌المللی است، متکلمان بومی و غیر بومی متنوع در این تمرینات بکار گرفته شده‌اند تا دانش‌آموزان را برای دنیای بیرون از کلاس آماده کنند.

کتاب کار (Workbook )
کتاب کار کاملا مرتبط و تصویر‌سازی‌شده حاوی تمریناتی است که تکرار‌های بیشتر و تقویت مفاهیم و مهارت‌های زبانی داخل کتاب و قسمت مجزای گرامری را شامل می‌شود.

+ نوشته شده در  شنبه بیست و چهارم خرداد 1393ساعت 11:32  توسط بدیا  |  نظر بدهید

آموزش زبان انگلیسی voa

آموزش زبان انگلیسی voa

 

 

 

آموزش زبان انگلیسی  را اگر بتوانید از طریق اخبار فرا بگیرید در واقع می توان گفت انرا به صورت عمیق و مفهومی فرا گرفته اید.یکی از روش های یادگیری زبان انگلیسی به صورت روان و کاملا عملی گوش دادن به اخبار انگلیسی می باشد. این روش البته باید با دقت و ظرافت خاص خود اجرا شود و باید از اخباری استفاده شود که ساده گویا و روان می باشند تا به صورت تدریجی زبان اموزش با لهجه و نوع گویش و تلفظ کلمات به شکل اصیل  ان آشنا شده و بعد از مدتی به راحتی بتواند آنها را از هم متمایز کند.مجموعه فوق شامل فایل های صوتی مربوط به سال های ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۷ است و با کیفیتی بالا به شما علاقه مندان عرضه می گردد.شاید اول بگویید که یادیگری با این روش مشکل و سخت است اما باید باور داشته باشید تا زمانی که نتوانید لهجه واقعی را بشنوید و گوش شما با ان آشنا نشود در واقع نمی توانید توقع زیاید در زمینه آموزش زبان انگلیسی از خود داشته باشید.

 

 

 

 

 

ما در فروشگاه سامان خرید برای شما علاقه مندان به آموزش زبان انگلیسی روشی را با همین مضمون  ارائه دادیم که با رعایت سایر نکات لازم به شما کمک می کند تا هر چه سریع تر در این مورد پیشرفت نمایید.آموزش زبان voa با استفاده از بیان انگلیسی روان و ساده  به هر زبان آموزش کمک می کند تا روند رو به رشدی را در این زمینه طی کند.این مجموعه را همین الان می توانید به صورت خریداینترنتی از فروشگاه ما تهیه نمایید .در این مجموعه گویندگان خبری به نوعی صحبت خواهند کرد که شما با کمی دقت متوجه خواهید شد که چه می گویند و در واقع  آنها با استفاده از جملات پر کاربرید که به عنوان خبر استفاده می کنند به شما کمک می کنند تا در زمانی کوتاه  قدرت مکالمه خود را به سطح بالایی افزایش دهید.همین الان با شماره تلفن های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ یا ۰۹۳۹۲۷۳۹۸۳۸ تماس گرفته و درخواست خود را به صورت تلفنی به همکاران ما اعلام نمایید. ما در رعض کمتر از چند روز  سفارش شما را برایتان ارسال خواهیم کرد.

 

 

 

 

گارانتی: بعد از دریافت محصول اگر به هر دلیلی محصول از طرف ما مشکل داشت مثلا (خالی بودن - سوخته بودن دیسک - شکسته شدن دیسک در راه) ما مجددا آنرا برای شما ارسال خواهیم کرد…

البته دقت کنید که در این مجموعه آموزش زبان انگلیسی ما روان ترین و راحت ترین بخش های اخبار را انتخاب کرده ایم و به همین دلسیل خیلی زود می توانید تسلط کاملی به انها پیدا کنید.

توضیحات زیر برگرفته از سایت سی دی پرشین است که درباره این مجموعه می باشد:

 

گوینده گان این مجموعه به صورت آهسته و کاملآ روان و با سرعت استاندارد شروع به خواندن خبر ها می کنند تا جملات برای زبان آموزان و افراد با سطح دانش مختلف از زبان انگلیسی قابل فهم باشد.

علاوه بر این فایل های صوتی خبر ها، کتاب های الکترونیکی مربوط به آنها نیز قرار داده شده تا زبان آموزان به راحتی بتوانند با شکل صحیح کلمات و جملات آشنا شوند.

همچنین در صورتی که متوجه مفهوم کلمه ای نشدند با دیدن آن کلمه درک دقیق و بهتری از آن داشته باشند

این مجموعه شامل فایل های صوتی و کتاب های الکترونیکی بوده که مربوط به سال های ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۷ شبکه VOA می باشد که به صورت تفکیک شده از هم برای فروش در فروشگاه بزرگ سی دی پرشین قرار گرفته است.

+ نوشته شده در  شنبه بیست و چهارم خرداد 1393ساعت 11:31  توسط بدیا  |  نظر بدهید

تحت ليسانس رولکس

آموزش زبان english today

 

 

 

آموزش زبان انگلیسی  با متد انگلیش تودی در واقع آخرین دستاورد علمی در زمینه آموزش یک زبان خارجی به شمار می رود.یکی از بهترین روش های موجود برای یادگیری انگلیسی به صورت عمیق و پایه ای استفاده زا تماشای فیلم های مخصوص اموزش زبان می باشد.امروز در فروشگاه سامان خرید با محصولی در این مورد در خدمت شما زبان آموزان هستیم.مجموعه آموزش زبان english today یک مجموعه فیلم اموزشی زبان انگلیسی است که دقیقا با هدف آموزش زبان ساخته شده است.این مجموعه شامل ۲۶ قسمت فایل ویدویی بوده و همچنین دارای فایل های صوتی و کتاب های الکترونیک نیز می باشد.این مجموعه با استفاده از متدها و روش های نوینی که در اموزش زبان به کار می برد به صورت شگفت انگیزی در ارتقا سطح شما می تواند موثر واقع شود.این متد در واقع مشهور شده است به بهینه ترین متد آموزش زبان انگلیسی.چرا که سعی شده تا در کمترین زمان مهم ترین  قسمت ها را به شما اموزش دهد و در واقع شما در این روش شاهد اموزشی سراسر عملی و کاربردی خواهید بود.

 

 

 

 

 

شما زمانیکه از این مجموعه استفاده می کنید به نوعی در یک سری داستان های تنظیم شده و از قبل تایین شده قرار خواهید گرفت و در مسیری قرار می گیرید که در نهایت منجر به یادگیری هر چه بیشتر شما خواهد شد.ما امکان خریداینترنتی این مجموعه را برای شما فراهم کرده ایم و هر زمان که بخواهید می توانید نسبت به تهیه این محصول اقدام نمایید.اگر می خواهید به صورت عملی و به دور از هرگونه حاشیه پردازی به آموزش زبان انگلیسی بپردازید پیشنهاد می کنیم حتما از این متد استفاده نمایدی و در کمتر از یک ماه تاثیر آنرا بروی میزان سطح یادگیری خود ببیینید.

توضیحات دقیقتری از این محصول را در پایین که برگرفته از سایت است برای شما قرار داده ایم

 

 

در هر دی وی دی تمامی فایل های صوتی مربوط به هر درس و فایل متنی (PDF) هر درس قرار دارد همچنین هر درس شامل بخشی برای کار و تمرین ، تمرینات تعاملی و جدول های گرامر برای تست مهارتهای دستور زبان می باشد.

این دوره متشکل از ۲۶ درس در شش مرحله است . هر درس شامل یک کتاب ، یک دوره آموزش ویدئویی و یک دوره آموزش تصویری است . روش بهینه برای یادگیری دروس به این شکل است که ابتدا آموزش ویدئویی را مشاهده نمائید ؛ سپس از آموزش های صوتی استفاده نمائید و در نهایت از تمرینات و آزمون های کتاب بهره ببرید .

 

 

 

 

 

این آموزش زبان توسط موسسه غیر انتفاعی ETS به عنوان یک روش معتبر برای آمادگی امتحان تافل iBT به رسمیت شناخته شده است.

آموزش های این دوره به ۶ مرحله مختلف تقسیم می شود:

۱- Beginner : اگر آشنایی شما با زبان انگلیسی ؛ تنها در حد شناختن حروف الفبا و فعل ها و کلمات رایج انگلیسی (نظیر Hello ، GoodBye ، Good Morning و… ) است . شما در این سطح قرار می گیرید .

قابل پخش بر روی تمام دستگاه های DVD خانگی و کامپیوتر

۲- Elementary : افرادی که در این سطح قرار می گیرند ؛ تنها دایر لغات و افعالی که می شناسند کمی گسترده تر از افراد Beginner است . در این سطح شما هنوز معنای بسیاری از کلمات را نمی دانید و توانایی خواندن ؛ نوشتن و یا درک گفتار را ندارید . در این سطح ؛ شما با کلمات و افعال رایج آشنائید و تا حدودی قوائد زبان انگلیسی را می شناسید و می توانید متون خیلی ساده انگلیسی را به کمک دیکشنری بخوانید . ولی هنوز توانای صحبت کردن و یا درک گفتار را ندارید .

۳- Lower : افراد در این سطح می توانند به سختی انگلیسی صحبت کنند و مفهوم خود را برسانند ؛ همینطور می تواند منظور تقریبی طرف مقابل در مکالمه را متوجه شوند . ولی هنوز تسلط کامل و لازم به زبان انگلیسی را ندارند .

۴- Upper : در این سطح پیشرفت قابل توجهی داشتید و می توانید متون انگلیسی را با کمی کمک گرفتن از دیکشنری بخوانید ؛ ۷۰ درصد معنای فیلم ها و موزیک های انگلیسی را بفهمید و تا حدود نسبتا قابل قبولی به زبان انگلیسی صحبت کنید .

 

 

 

 

 

5- Advanced : شما در این سطح ؛ یک زبان آموزش حرفه ای هستید که هیچ مشکلی در گفتگو و مطالعه به زبان انگلیسی ندارید . با اکثر افعال و قواعد رایج آشنائید و می توانید به خوبی با افراد انگلیسی زبان تعامل برقرار کنید و معنای فیلم ها و موزیک های انگلیسی را بفهمید .

 

6- Business : در این سطح شما اصول و قواعد مورد نیاز برای برقراری ارتباط های کاری و تجاری را فراخواهید گرفت .

توجه: همانطور که مشاهده نمودید ؛ هر سطح آموزشی به جندین دوره تقسیم می شود . سطح مورد انتظار شما در هر سطح ؛ پس از گذراندن تمامی دوره ها حاصل خواهد گشت .

آموزش های متنی : کتابهای موجود در این مجموعه آموزش زبان انگلیسی ؛ شامل تمرین ها ؛ آزمون ها و آموزش های گرامر آن درس است . کلیه کتب به زبان انگلیسی است که متناسب با سطح شما نگاشته شده اند به این صورت که در هر سطح قرار داشته باشید ؛ می توانید آموزش های آن درس را به خوبی بخوانید و استفاده کنید . حل تمرین های هر دوره و تکرار آزمون ها ؛ تاثیر شگرفتی در سرعت یادگیری شما خواهد دست . از همین رو توصیه می شود استفاده از تمرینات را نادیده نگیرید . برای آشنایی بیشتر با کتب این دوره می توانید فایل متنی نمونه را دانلود نمائید .

آموزش های ویدئویی : در هر درس از این دوره آموزشی ؛ یک فایل ویدئویی (۱:۳۰ تا ۲ ساعت) قرار دارد که با مشاهده دقیق آن می توانید مهارت های خود را در شنیدار ؛ گفتار و درک مطلب افزایش دهید . همانطور که عنوان شد ؛ سطح گفتگو ها و صحبت های موجود در هر درس ؛ متناسب با سطح شما خواهد بود و در هر مرحله که قرارداشته باشید می توانید معنا و مفهوم گفتگوهای آن درس را متوجه شوید .

قالب آموزش ها به صورت داستانی میباشد و این موضوع می تواند به تاثیر عمیق تر آموزش کمک شایانی کند . توصیه می شود هر آموزش تصویری را پند بار تماشا کنید تا تک تک دیالوگ ها و گفتگو ها به خوبی برایتان جا افتاده و شناخته شود .لازم به ذکر است کلیه فیلم ها دارای زیرنویس انگلیسی هستند که در صورتیکه در در درک قسمتی از فیلم دچار مشکل شدید ؛ می توانید از آن استفاده کنید . در ذیل ؛ تصاویری از محیط آموزشی مشاهده می نمائید .

فایل های صوتی : آموزش های صوتی این مجموعه ؛ در واقع به عنوان یک ابزار کمک اموزشی در مجموعه تعبیه شده اند . دروس صوتی ؛ حاوی مکالمات موجود در فایل های ویدئویی است که می توانید از آنها در ماشین ، موبایل ؛ MP3 Player و… استفاده نمائید.

استفاده از فایل های صوتی تاثیر شگرفی در یادگیری شما خواهد داشت . هر درس شامل حداقل ۵ اموزش صوتی با کیفیت بسیار مطلوب است.

توصیه می شود دروس صوتی را هنگام کار ؛ رانندگی و در مترو ؛ تاکسی ؛ اتوبوس و اوقات فراغت گوش کنید . با این روش بسیاری از جملات ؛ اصلاحات ، لغات و افعا له طور ناخودگاه در ذهن شما می نشیند و به فرایند یادگیری شما کمک شایانی می کند.

+ نوشته شده در  شنبه بیست و چهارم خرداد 1393ساعت 11:31  توسط بدیا  |  نظر بدهید

کمتر کسی

آموزش زبان انگلیسی به صورت ذهنی و روان

 

 

اگر شما هم از اندسته از افرادی هستید که می خواهید به تازگی به یادگیری زبان انگلیسی بپردازید و نمی دانید باید از کجا و چگونه شروع کینید ما به شما پیشنهاد می کنیم از این محصول  که با نام اموزش انگلیسی به صورت ذهنی است استفاده نموده و با ساده ترین روش ممکن به یادگیری زبان دوم بپردازید.آموزش زبان انگلیسی اگر با قاواعد و روش های خاص خود در همان ابتدا به صورت صحیح و اصولی انجام پذیرد قطعا در مراحل بعدی می تواند شما را در مسیر صحیح و درستی برای ادامه کار قرار دهد.در واقع استفاده از این متد و وقت گذاشتن برای ان می تواند شما را در زمینه آموزش زبان انگلیسیبسیار پیشرفت داده و در واقع قدمی بزرگ به سمت جلو بر خواهید داشت.در این روش سعی شده است تا به روان ترین حالت و به صورت کاملا ذهنی تمام چیزی هایی که نیاز دارید به شما آموزش داده شود.

 

مجموعه فوق در ۶ سطح برای افراد نوجوان و کسانی که می خواهند به صورت مقدماتی و پایه یادگیری زبان انگلیسی  را یاد بگیسرند می باشد.ما در فروشگاه سامان خرید برای شما عزیزان امکان خریداینترنتی را فراهم کرده ایم و در هر کجای کشور که باشید می توانید به راحتی اقدام به تهیه این محصول نمایید.چیزی که شاید این مجموعغه را نسبت به سایر اموزش های مشابه متمایز تر نماید  این است که علاوه بر کتاب اموزشی که در ان گنجانده شده است دارای بازی های اموزشی و همچنین تمرین های ویدویی بوده که باعث ایجاد تنوع  برا زبان اموز شده و همین قدرت یادگیری وی را بالا تر خواهد برد.

همین الان برای تهیه این آموزش زبان انگلیسی می توانید با شماره تلفن های ۰۹۳۹۲۷۳۹۸۳۸ و یا ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ تماس گرفته و درخواست خود را به همکاران ما اعلام نمایید.در هر کجای کشور که باشید تنها در عرض چند روز مجموعه ارزشمند فوق را می توانید دریافت کرده و سپس وجه انرا به مامور پست بپردازید.ما تضمین خواهیم کرد که اگر مدتی کوتاه را با این روش به یادگیری این زبان بپردازید خواهید دید که چقدر نسبت به قبل سطح یادیگری شما بالا رفته و مسلط تر از قبل شده اید.

 

گارانتی: بعد از دریافت محصول اگر به هر دلیلی محصول از طرف ما مشکل داشت مثلا (خالی بودن - سوخته بودن دیسک - شکسته شدن دیسک در راه) ما مجددا آنرا برای شما ارسال خواهیم کرد…

 

مجموعه فوق در یک عدد دی وی دی با کیفیت عالی و همراه با گارانتی در صورت معیوب بودن برای شما علاقه متد ارسال خواهد شد.در زیر نیز توضیحات بیشتری درباره این مجموعه برگرفته از سایت سی دی پرشین برای شما قرار داده ایم.

 

 

 

این مجموعه در شش سطح با زبانی ساده و روان برای افراد نوجوان و کسانی‌ که میخواهند انگلیسی را کامل و به صورت خیلی‌ ساده و مقدماتی شروع کنند جمع آوری شده.
هر بخش از این مجموعه مطابق ۸۰-۹۰ ساعت کار در کلاس به علاوه ی فعالیتهای تمرینی و تست‌های متنوع و هر بخش از این مجموعه میتواند همراه با فعالیتهای درسی‌ مورد استفاده قرار گیرد.

این مجموعه ارزشمند شامل بخش های آموزشی زیر میباشد:

Dual entry
Teenagers in Mind
Culture in Mind
Reading
Writing
Everyday English
Grammar and Vocabulary

+ نوشته شده در  شنبه بیست و چهارم خرداد 1393ساعت 11:26  توسط بدیا  |  نظر بدهید

از این پس دیگر نگران

آموزش زبان انگلیسی نصرت

 

 

 

مجموعه نصرت ۱و۲و۳ را برای اولین بار به صورت کامل با ارزان ترین قیمت و بهترین کیفیت و تضمین گارانتی ۱۰۰% از ما بخواهید

اگر دوست دارید تا آموزش زبان انگلیسی را به صورت کاملا پیشرفته و ۱۰۰% تضمینی فرا بگیرید و در کمترین زمان ممکن بتوانید در یادگیری زبان انگلیسی به مهارت بالایی برسید ما به شما پیشنهاد می کنیم از میان سایر متدهای موجود در بازار حتما از آموزش زبان انگلیسی نصرت استفاده نمایید.شما کافیست تا روزانه تنها ۳۰ دقیقه وقت خود را به مکالمه انگلیسی اختصاص دهید چرا که این این متد به گونه ای طراحی شده است تا در کمتزین زمان ممکن بتوانید به بهترین نتایج ممکن دست یابید.شما به جای خرید یک مجموعه همین الان می توانید آموزش زبان انگلیسی نصرت را در نسخه های ۱ و ۲ و ۳ به صورت یک جا در قالب دو عدد دی وی دی و با بهترین کیفیت ممکن از ما خرید نمایید.

 

زبان نصرت  دارای ۹۰ درس بوده و شما می بایست هر درس را در یک روز گوش دهید و خواهید دید که پس از گذراندن طول دوره به مهارت بسیار بالایی در مکالمه انگلیسی دست یافته اید.در این روش شما بدون نیاز به هیچ گونه کتابی و حتی بدون نیاز به کوچکترین نت برداری تنها و تنها با گوش فرا دادن به زبان انگلیسی نصرت می توانید بالاترین و بهترین نتیجه را دریافت نمایید.

آموزش زبان انگلیسی نصرت دارای بیش از ۴۵۰ ساعت آموزش فشرده بوده که همانطور که در بالا نیز گفتیم کافیست تا روزانه تنها نیم ساعت وقت خود را به ان اختصاص دهید و در نهایت پس از ۹۰ روز  بعد از اتمام دوره به سطح بالایی از یادگیری زبان انگلیسی دست خواهید یافت.

 

 

 

می توانید برای اینکه هر روز از آموزش نصرت استفاده نمایید آنرا بروی گوشی موبایل خود بریزید و یا از یک موزیک پلیر استفاده نمایید و در هر فرصتی نهایت استفاده را برده و به یکی از درس های این مجموعه گوش دهید.ما در فروشگاه سامان خرید برای شما علاقه مندان امکان خریداینترنتی راف راهم اورده ایم و همین الان می توانید بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید و بعد از دریافت کالای خود وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

 

متد نصرت را باید به صورت کامل استفاده نمایید به همین منظور ما برای شما هر سه مجموعه نصرت ۱ و ۲ و ۳ را در قالب یک مجموعه کامل با ارزان ترین قیمت ممکن برایتان ارسال خواهیم کرد.

 

 

  

اموزش زبان انگلیسی به فارسی نصرت برای تمام سنین مناسب بوده و شاید این یکی از بارزترین خصوصیات این مجموعه آموزشی  است و چون متد به نوعی طراحی شده است که اصلا نیاز به کتاب و نت برداری نیست و تنها کافیست تا در هر شرایطی که هستید به فایل های اموزشی گوش دهید پس در اینصورت می توانید در همه حال از این اموزش نهایت استفاده ببرید.

شما با خرید این محصول نه تنها به آموزش زبان انگلیسی خود کم کرده بلکه با توجه به خصوصیات منحصر به فرد این متد به در موارد زیر نیز به خود کمک بزرگی خواهید کرد: 

- تمرکز و تقویت حافظه در ضمن یادگیری .

- تکرار مطالب در فواصل زمانی مختلف .

- دوره تقویت حافظه و مهارت یادگیری .

- بدون نیاز به کتاب و درس

 

در زیر نیز توضیحات تکمیلی را از زبان سازنده این متد برایتان قرار داده ایم:

این متد را یک نابغه زبان شناس انگلیسی اختراع کرده و موسسه نصرت آن را به صورت فارسی در آورده آقای نصرت بخاطر همین از طرف دانشگاه صنعتی شریف به لقب مبتکر نمونه انتخاب شده.
شما بعد از تهیه این بسته و گوش کردن بر طبق متد مشخص شده که در طول فراگیری آموزش با ان مرحله به مرحله اشنا می شوید، متوجه می شوید که چه تغیری در زبان شما روی میدهد . شما به راحتی فیلمهای آمریکایی به زبان اصلی را خواهید فهمید. شما به راحتی به انگلیسی صحبت میکنید و کاملاً میتوانید ارتباط برقرار کنید. احساس میکنید معجزه‌ای روی داده است. چیزی که بعد از سالها حضور در کلاسهای زبان در دست یابی کامل به آن موفق نشده بودید در ظرف کمتر از ۳ ماه به بهترین نحو با کمترین زحمت محقق خواهد شد.
باور کردنش کمی م:.8*کل است اما چند چیز را به خاطر داشته باشید. نصرت معتبرترین موسسه تند خوانی و زبان کشور است. آقای نصرت اعتباری جهانی دارد و او همه این موارد را تضمین میکند. چنین انسانی بعد از سالها کار پر افتخار هیچوقت اعتبارش را به بازی نمیگیرد. این متد تا به حال در ایران و خارج از کشور (بیشتر خارج از کشور) ۶۰ هزار فروش رفته است و هر ۶۰ هزار مورد را شگفت زده کرده است.
نه نیاز به تمرین هست. نه نیاز به دوباره گوش کردن. نه نیاز به نوشتن. در واقع شما سعی نمیکنید چیزی بیاموزید بلکه این نوار با فرمولی که در قرارگیری کلمات و جملات آن با فاصله‌های زمانی خاص در آن مخفی است انگلیسی را به شما می‌آموزد.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط هر روز آخرین خبر استخدامی را برات اس ام اس میفرستیم در تاریخ 1393/10/09 و 4:10 دقیقه ارسال شده است

سلام وقت بخیر

اگه تمایل داری هر روز آخرین اخبار استخدامی شرکت ، سازمان های دولتی را دریافت کنی

می تونی به لینک زیر جهت فعال سازی بری

http://sms.mida-co.ir/newsletter/6/estekhtam

این نظر توسط دریافت پنل رایگان به همراه خط اختصاصی با پیش شماره 50005 در تاریخ 1393/09/07 و 2:15 دقیقه ارسال شده است

باسلام خدمت شما مدیر عزیز

جهت ثبت نام پنل اس ام اس رایگان با همراه خط اختصاصی با پیش شماره 50005 می توانید به آدرس

http://50005.mida-co.ir

مراجعه نمائید.

منتظر حضور گرمتون هستیم

mida-co.ir

این نظر توسط پیشنهاد یک کسب کار هوشمندانه در تاریخ 1393/08/26 و 1:25 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما

این پیام احتمالا آینده ی تجاری شما را متحول خواهد کرد

شما می توانید با حداقل سرمایه ی اولیه ،

صاحب جامع ترین مرکز فروشگاهی و خدماتی شهرتان شوید

جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت WWW.IBP24.ORG مراجعه نمایید

این نظر توسط سامانه پیامک در تاریخ 1393/07/02 و 1:36 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما مدیر محترم
شما می توانید با عضویت در طرح همکاری فروش پنل و خطوط پیامکی از بازدید کننده وبلاک خود درآمد کسب کنید
ابتدا وارد آدرس زیر شوید و مراحل ثبت نام رو کامل نمائید
http://sms.mida-co.ir/hamkar
سپس وارد پنل کاربری شوید و از قسمت شبکه فروش و بازاریابی کد های مربوط به فروش پنل را در سایت خود قراردهید بعد از معرفی هر کاربر به شما 25 درصد سود فروش داده می شود
جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت زیر مراجعه نمائید
mida-co.ir
info@mida-co.ir

این نظر توسط سامانه پیامک در تاریخ 1393/04/20 و 3:57 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما مدیر محترم

برای داشتن یک سامانه حرفه ای و رایگان همین حالا اقدام نمائید. سامانه sms5002.ir به شما یک پنل پیامک کاملا اختصاصی رایگان می دهد با این سامانه پنل ارتباطی جدیدی بین سایت و کاربران خود آغاز کنید. برای فعال سازی همین حالا اقدام نمائید.

جهت ثبت نام به آدرس زیر مراجعه نمائید

sms5002.ir/register.php


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 6
  • بازدید سال : 19
  • بازدید کلی : 237